Ons verhaal

Greetz is inmiddels uitgegroeid tot hét online platform voor persoonlijke verrassingen. Ontdek hier het verhaal achter de eerste online wenskaartenservice van Nederland!

Van idee tot succes

Greetz is in 2004 begonnen als de eerste online wenskaartenservice van Nederland. Het idee, het online kopen van een echte wenskaart, werd bedacht door ondernemers Johan van Vulpen en Simen Schimmel. Na verschillende samenwerkingen met Hallmark en TNT Post, brak voor Greetz in 2009 een nieuwe fase aan als zelfstandig merk. Met producten als bloemen, wijn, ballonnen en chocolade, heeft Greetz nu miljoenen klanten en een sterk merk is Greetz inmiddels uitgegroeid tot hét online platform voor persoonlijke verrassingen.

Blijven verrassen

Ons doel is om het onze klanten elke dag weer makkelijker en leuker te maken iemand te verrassen. Met nieuwe producten en functionaliteiten, nieuwe personalisatiemogelijkheden of nog meer bezorgopties.

Op onze locatie in Amsterdam vind je alle disciplines van productie tot marketing onder één dak. Van daaruit zorgen we samen dagelijks voor vele duizenden verrassingen en blije gezichten in Nederland.

Samen voor hetzelfde doel

De lat ligt hoog bij Greetz: we willen continu vernieuwen en blijvend voorop lopen in technologie, e-commerce, online marketing en productinnovatie. Bij Greetz krijg je dus veel vrijheid en ruimte voor ondernemerschap en persoonlijke ontwikkeling.

Elke afdeling, elke collega is bij Greetz even belangrijk. Samen gaan we voor hetzelfde doel: een glimlach bij onze klanten.


[timeline-express]